Terebinth Cloud ERP

Modules Support in Terebinth Cloud ERP

Terebinth Cloud ERP is a business process management and enterprise data management platform that integrates various corporate functions into one homogeneous system. Improve collaboration, reduce redundancy process and reducing the cost of system integration of the entire organization.Module ระบบ ERP

Modules Support in Terebinth Cloud ERP including: 

1. CRM

Marketing, Leads, Customers, After-Sale Service

Module ระบบ ERP

  • สร้างและเก็บข้อมูลทะเบียนลูกค้าขององค์กรได้ไม่จำกัดจำนวน
  • ระบบรองรับการเก็บข้อมูลลูกค้าได้ทุกประเภทอาทิ เช่น ข้อมูลพื้นฐาน ข้อมูลติดต่อลูกค้า ที่อยู่เรียกเก็บเงิน ประวัติการสั่งซื้อที่ผ่านมาทั้งหมด พฤติกรรมการสั่งซื้อ ความถี่ในการซื้อ สินค้าที่ขายดีตามกลุ่มลูกค้า วันสำคัญ ส่วนลดพิเศษรายลูกค้า บริการหลังการขาย รายการการคอมเพลน ข้อมูลแบบสอบถาม เป็นต้น
  • ระบบรองรับการบริการหลังการขายเช่น การส่งซ่อม สถานะการซ่อม การรับประกันสินค้า รองรับการออกเอกสารเคลมผ่านระบบ
  • จัดแบ่งกลุ่มลูกค้าตาม ยอดซื้อรายเดือน ประเภท ความชอบ ระดับลูกค้า ความสำคัญ หรือ คุณค่าที่ลูกค้ามีต่อองค์กร ฯลฯ
  • ระบบสามารถนำข้อมูลที่ถูกเก็บมาจัดทำรายงานเพื่อทำการวิเคราะห์และทำแผนการตลาดที่เหมาะสมสำหรับลูกค้าแต่ละกลุ่มได้ อาทิเช่น จัดลำดับสินค้าที่ขายดีที่สุดแยกตามประเภท
  • ระบบแจ้งเตือนต่างๆ ผ่านทางระบบและ Email อาทิเช่น ให้พนักงานขายติดตาม Order ลูกค้าเมื่อถึงช่วงเวลาที่กำหนด หรือเมื่อถึงวันสำคัญเช่น วันเกิด เป็นต้น
  • ฟังก์ชั่นการค้นหาข้อมูลต่างๆ ทั้งใน Modules และตามรายการที่บันทึกภายในระบบได้อย่างรวดเร็ว
  • สามารถกำหนดสิทธิ์ในการเข้าถึงข้อมูลของพนักงานแต่ละคน

  • Unlimited quantity and type of fields customer information 
  • Support all Segmentation of customer groups
  • Support all types of customers collecting such as customer contact, address, order history, order behavior, frequency order, Selling products based on customer segments, important days, special discount based on customer segments, after-sales service, complain list, questionnaire, etc.
  • Support after sales service such as claiming, claim’s status, warranty, claim history, claim document, etc.
  • Dividing customers according to tier, preference, level of customer, significance, etc.
  • Terebinth Cloud ERP be able to use data were collected to prepare a report for analysis and create a marketing plan such as best product seller of any group of customers.
  • Notification via Terebinth cloud ERP and Email address such as Order to track customers on the given period, On the day of important dates such as customer’s birthday.
  • Search functions to access information quickly
  • Comprehensive authorize control – giving permission to access information of each level of employee


2. Sales

Sales opportunity, Activities, Quotation, Team management

 

Module ระบบ ERP

  • กำหนดแนวทางการทำงานของพนักงานขาย ทำให้มีทิศทางในการทำงานรูปแบบเดียวกันในองค์กร
  • กำหนดเป้าการขายของพนักงานขายแยกรายบุคคล พร้อมมี Dashboard แสดงสถานะปัจจุบันว่า ยอดขายถึงระดับไหนแล้ว ขาดอีกเท่าไหร่
  • ระบบบริหารงานทีมขาย การจัดแบ่งทีมขาย ตามเขตพื้นที่ที่รับผิดชอบ ตามประเภทสินค้า ขนาดองค์กร เกรด
  • ระบบ Notifications แจ้งเตือนพนักงานขายสำหรับงานต่าง ๆ ที่ถูกมอบหมายโดยผู้จัดการ
  • บริหาร Sales Pipeline ที่มีเพื่อการจัดการและติดตาม Leads ได้อย่างเต็มประสิทธิภาพ
  • รองรับการสร้าง Sales Opportunity ผ่านระบบ
  • สร้างใบเสนอราคา (Quotation) ผ่านระบบโดยสามารถดึงข้อมูลจากทะเบียนสินค้าและลูกค้ามาสร้างใบเสนอราคาได้ทันทีตามรูปแบบ Template ขององค์กร
  • สามารถ Print ใบเสนอราคาออกจากระบบหรือ Generate ใบเสนอราคาออกมาเป็นไฟล์ PDF ได้
  • ระบบการ Approve ใบเสนอราคาโดยไม่จำกัดจำนวนขั้นและหน่วยงาน พร้อมทั้งสถานะว่า รอการอการอนุมัติ ยังไม่อนุมัติ หรือ อนุมัติแล้ว
  • รองรับการคำนวณการจ่าย Commission ให้พนักงานขายได้หลายรูปแบบตามโครงสร้างบริษัท
  • ระบบรองรับการกำหนดสิทธิ์การเข้าถึงข้อมูลลูกค้าของพนักงานขายแต่ละคนไม่จำกัดลำดับขั้น
  • The assignment of sale process to help sales staff work on the same page
  • Monitor sales staff about sales target individually and sales target’s team with a dashboard that shows the status of sales amount.
  • Sales team management according to the area of responsibility, product type, organization size.
  • Notifications alert to sales staff when assigned by the manager.
  • Sales opportunity management to managing and tracking Leads with full capacity
  • Support recording sales activity.
  • Creating a quotation can be related from the database of products and customers with the organization’s template format. 
  • Able to print quotation and generate quotation to PDF file
  • Unlimited level to approval quotation with status.
  • Support calculation of commission based on organization structure.
  • Support comprehensive authorizes control to give permission to access information of each level of employee.


3. Inventory

Inspection, Stocking, Reservation, IssuingModule ระบบ ERP

  • เก็บข้อมูลทะเบียนสินค้า ประเภท ราคา ยี่ห้อ สี ขนาด หน่วยนับ และไม่จำกัดจำนวนคลังสินค้าหรือสาขา
  • ไม่จำกัดจำนวนรหัสสินค้า จำนวนสินค้าที่เก็บในระบบ
  • ระบบรองรับรหัสสินค้า SKU และ Sub-SKU ของสินค้าได้ไม่จำกัดจำนวนและจำนวนขั้น
  • กำหนด ตรวจสอบ และจัดทำรายงาน Stock Aging ตามประเภทของสินค้าหรือรายสินค้าได้
  • รองรับการคำนวนต้นทุนและตัด Stock แบบอัตโนมัติได้ทุกรูปแบบไม่ว่าจะเป็น FIFO LIFO Moving Average หรือ พนักงานเลือกเองตาม Lot สินค้า เป็นต้น
  • มีระบบแจ้งเตือนเมื่อสินค้าหรือวัตถุดิบมีปริมาณที่ต่ำกว่าเกณฑ์ที่กำหนดไว้ไปยังฝ่ายจัดซื้อหรือฝ่ายผลิตเพื่อดำเนินการในขั้นตอนต่อไป
  • บริหารจัดการประเภทสินค้าคงคลังไม่ว่าจะเป็น สินค้าคงคลังที่เป็นวัตถุดิบ (RM) สินค้าคงคลังที่อยู่ระหว่างกระบวนการผลิต (WIP) หรือสินค้าคงคลังประเภทสินค้า (FG)
  • รองรับระบบการตรวจ รับ จอง ตัด เช่า หรือคืนสินค้า พร้อมแสดงสถานะของสินค้า
  • รองรับการออกเอกสารผ่านระบบ ใบจอง ใบส่งของ ใบเบิกสินค้า โดยที่ลูกค้าสามารถกำหนดเป็น Template ของบริษัทตัวเองได้
  • Collecting data of product such as type, price, color, size, unit, place, unlimited warehouse.
  • Unlimited product code, Unlimited quantity.
  • Unlimited Product SKU and Sub SKU.
  • Stock Aging reports by product type or product list.
  • Support calculation of cost, Automation inventory update- FIFO, LIFO, Manual, etc.   
  • Notification alert when stocking of product or raw material lower than specified criteria to purchase or production department 
  • Inventory management all type of stocking such as raw material stocking, work in process stocking, finish good stocking.
  • Support Inspection, Stocking, Reservation, Issuing with status.
  • Create delivery order, purchase request, purchase order with organization’s template format.  
  • Support returning item


4. Manufacturing

Production Plan, Process Control, Cost Control, B.O.M.

Module ระบบ ERP

 

  • ระบบสามารถประยุกต์ใช้กับสินค้าและอุตสาหกรรมการผลิตได้ทุกประเภท
  • การควบคุมกระบวนการผลิตตั้งแต่ต้นจนจบ ตั้งแต่ขั้นตอนการนำเข้าวัตถุดิบ(RM) แปรสภาพเป็นงานระหว่างทำ(WIP) จนถึงการนำสินค้าเข้าคลัง(FG) หรือส่งสินค้าให้ลูกค้า
  • Cost Control สามารถติดตามและควบคุมต้นทุนการผลิต ค่าแรงงาน ค่าไฟ การสูญเสีย รวมถึงค่าเสื่อมต่างๆ ได้ตลอดสายการผลิต ช่วยให้ผู้บริหารทราบถึงกำไรขาดทุนหรือจุดคุ้มทุนสำหรับรอบการผลิตแต่ละครั้งได้ทันที รอบรับการคิดต้นทุนทั้งแบบ Standard Costing และ Weight average costing
  • Production Plan ระบบวางแผนการผลิต สามารถวางแผนจัดลำดับความสำคัญในการผลิตได้อย่างเหมาะสม ทราบว่าปัจจุบันควรเริ่มผลิตสินค้าตัวไหน
  • B.O.M. (Bill of Material) ระบบช่วยคำนวนสูตรการผลิตได้อย่างแม่นยำโดยไม่จำกัดขั้นของสูตรว่าต้องใช้วัตถุดิบตัวไหนและจำนวนเท่าไหร่สำหรับสินค้าในแต่ละรอบการผลิต พร้อมสามารถตรวจสอบปริมาณวัตถุดิบคงเหลือได้แบบ Real-Time
  • สามารถออกใบสั่งผลิตผ่านระบบ (MO) และนำไปให้หน้างานเพื่อเริมการผลิต โดยระบบจะดึงข้อมูลจากทะเบียน Products ที่จะผลิตว่าใช้ B.O.M. วัตถุดิบตัวไหนบ้างเป็นจำนวนเท่าไหร่ สำหรับ SO ใบใด
  • ระบบรองรับขั้นตอนการเบิกวัตถุดิบเพื่อทำการผลิต สามารถสร้างเอกสารการเบิกผ่านระบบได้
  • ระบบมีรายงานการวัดประสิทธิภาพของเครื่องจักร (Manufacturing Report)
  • Applicable with any type of manufacturing.
  • Control manufacturing process from the beginning to end -import raw material, manufacturing process, move to stocking or delivery to customer.
  • Able to track and control production costs such as labor cost, electric fee, water fee, including various depreciation in any production line causing executives to know about profit or loss
  • Support Standard costing, Weight Costing.
  • Production Plan to plan priorities in production. 
  • Unlimited level of B.O.M (Bill of Material) and checkable the amount of raw materials in real-time.
  • Generate manufacturing order with relate information from product database, bill of material, sales order.
  • Support raw material requisition and generate material requisition order via Terebinth 
  • Support Manufacturing Report


5. Procurement

Suppliers, Products information, PR, PO, Approval, Notification

Module ระบบ ERP

  • Unlimited collecting supplier information such as supplier contact, billing information, conditions of payment.
  • Unlimited collecting of purchasing, number of orders, order history, Responsible staff.
  • Relatable product database and supplier database to create purchase request or purchase order.
  • Support document generation of purchase request, purchase order and generate quotation to PDF file
  • Unlimited level to approve purchase order.
  • The status of purchase order can be specified – pending / approved / issued document / receive the product (missing or completed).
  • Notification alert when stocking of product or raw material lower than specified criteria to make the responsible person know and continue the purchasing process.
  • Purchasing reports can filter the details such as department, purchaser, timing, category, etc.


  • ระบบรองรับการเก็บข้อมูลทะเบียน Suppliers ได้ทุกประเภท อาทิเช่น ข้อมูลผู้ติดต่อ ข้อมูลการวางบิล เงื่อนไขการชำระเงิน ได้ไม่จำกัดจำนวนทะเบียน Suppliers
  • เก็บข้อมูลการจัดซื้อได้ไม่จำกัดจำนวน ประวัติการสั่งซื้อ สินค้าที่จัดซื้อ ราคาสินค้า พนักงานที่รับผิดชอบ
  • ระบบสามารถดึงข้อมูลจากทะเบียน Products และ Suppliers เพื่อมาสร้างใบขอซื้อหรือใบสั่งซื้อได้ทันที
  • รองรับการออกเอกสารใบขอซื้อ (PR) ใบสั่งซื้อ (PO) ผ่านระบบ
  • สามารถ Print ใบขอซื้อหรือใบสั่งซื้อจากระบบหรือ Generate เอกสารออกมาเป็นไฟล์ PDF ได้ทันที
  • ระบบการ Approve ใบสั่งซื้อ (PO) ผ่านระบบโดยไม่จำกัดจำนวนขั้นและหน่วยงาน
  • มีสถานะของใบสั่งซื้อว่า รออนุมัติ / อนุมัติแล้ว / ออกเอกสารแล้ว / รับสินค้าแล้ว (ขาดรับ/รับครบแล้ว)
  • ระบบแจ้งเตือนรายงานจากแผนกคลังสินค้า เมื่อสินค้า(FG) หรือวัตถุดิบ(RM) ในคลังใกล้หมด หรือต่ำกว่าจำนวนที่กำหนดไว้ เพื่อให้พนักงานที่รับผิดชอบทราบและเข้ากระบวนการจัดซื้อต่อไป
  • จัดทำรายงานการสั่งซื้อตาม แผนก ผู้ขอซื้อ ช่วงเวลา ประเภทสินค้า สามารถกำหนดช่วงเวลาได้ไม่ว่าจะเป็น รายวัน รายสัปดาห์ รายเดือน ไตรมาส หรือ รายปี ฯลฯ
  • สามารถกำหนดสิทธิ์ในการเข้าถึงข้อมูลของพนักงานแต่ละคน

6. Finance

AP, AR, VAT, WHT, Paperwork

Module ระบบ ERP

  • รองรับเงื่อนไขข้อตกลงซื้อและขายได้ไม่จำกัดรูปแบบอาทิเช่น เงื่อนไขการชำระเงิน สกุลเงินที่ใช้ชำระ ตารางราคาขาย วิธีคิดภาษีมูลค่าเพิ่ม ส่วนลดพิเศษต่างๆ ฯลฯ
  • ระบบรองรับสกุลเงินที่ใช้ในระบบไม่จำกัดจำนวนสกุลเงินพร้อมทั้งคำนวนให้อัตโนมัติ
  • บันทึกการรับเงิน Account Receivable ดึงข้อมูลการขายจาก Sale Order ในระบบมาใช้ได้โดยที่ไม่ต้องกรอกข้อมูลใหม่ทั้งหมดเพื่อให้ทราบว่าการรับเงินรอบนี้เป็นของ SO ไหนและมีการรับเงินในรูปแบบไหน พร้อมทั้งบันทึกลงบัญชีทั่วไปตามผังบัญชีให้โดยอัตโนมัติ
  • บันทึกรายการจ่ายเงิน Account Payable ดึงข้อมูลการจัดซื้อ หรือ Payroll มาลงรายละเอียดได้ว่าเป็นค่าใช้จ่ายของ PO ใบไหนเป็นการชำระในรูปแบบไหน พร้อมบันทึกลงบัญชีทั่วไปตามผังบัญชีที่กำหนดไว้ให้โดยอัตโนมัติ
  • ระบบสร้างฟอร์มเอกสาร Document Template สามารถปรับแต่งรูปแบบฟอร์มเอกสารต่างๆขององค์กร ได้อย่างอิสระไม่ว่าจะเป็น รายการขาย (Sales Order) ใบแจ้งหนี้ (Invoice) ใบเสร็จรับเงิบ/ใบกำกับภาษี (Receipt / Tax Invoice) รวมถึงเอกสารหัก ณ ที่จ่าย (With holding TAX) พร้อมทั้งสามารถสั่ง Print เอกสาหรือบันทึกเป็นไฟล์ PDF รออกจากระบบได้
  • สามารถกำหนดสิทธิ์ในการเข้าถึงข้อมูลของพนักงานแต่ละคน
  • Unlimited purchase and sale conditions, such as term of payment, currency, sales price table, VAT, special discounts, etc.
  • Support all currencies and automatic calculate currency exchange rates.
  • Account Receivable (AR) relatable with sale Order information and automatic forward to general accounts.
  • Account Payable (AP) relatable with purchasing, payroll, etc. To detail the purchase order with automatically recording to general accounts.
  • Able to create documents and customize the forms of organization such as Sales Order, Invoice, Receipt, Tax Invoice, Withholding TAX, etc. An ability to print, E-mail or save as a PDF file via Terebinth.


7. Accounting

Ledger, Trial Balance, Cash flow, Accounting Reports

Module ระบบ ERP

  • ด้านผังบัญชี (Account Chart) ระบบมีผังบัญชีมาตรฐานที่พร้อมเริ่มต้นใช้งานได้ทันที หรือลูกค้าสามารถกำหนดผังบัญชีที่มีเหมาะสมกับลูกค้าในแต่ละประเภทธุรกิจได้อย่างอิสระ โดยที่ไม่จำกัดรูปแบบที่ตายตัว
  • บัญชีทั่วไป (General Ledger) ทางระบบมี Feature ในการ Auto-post โดยที่ระบบจะลงบันทึกบัญชีทั่วไป Debit / Credit ตามผังบัญชีที่กำหนดไว้ให้โดยอัตโนมัติ โดยที่ระบบจะรับทราบข้อมูลมาจากรายรับ(AR) และรายจ่าย(AP) ที่เกิดขึ้นในระบบ
  • ระบบสามารถกำหนดยอดงบประมาณ (Budget) แยกแต่ละบัญชี แผนก ตามโครงสร้างผังบัญชีที่กำหนดไว้ ตามระยะเวลาหรือ สำหรับแต่ละโปรเจกต์ได้ และสามารถตรวจสอบยอดคงเหลือได้
  • ตัวระบบมีรายงานพื้นฐานตามมาตรฐานบัญชีทั่วไปประกอบไปด้วย รายงานลูกหนี้ รายงานเจ้าหนี้ รายงานภาษีซื้อขาย รายงานภาษี หัก ณ ที่จ่าย รายงานบัญชีทั่วไป (GL) รายงานแยกประเภท (Ledger) รายงานงบกำไรขาดทุน รายงานงบดุล รายงานงบกระแสเงินสด รายงานงบทดลอง รายงานงบประมาณ พร้อมทั้งสามารถ Filter กำหนดช่วงเวลาที่ต้องการสร้าง Report และปรับแต่งรูปแบบการแสดงผล Report ได้อยากอิสระ พร้อมทั้งสามารถ Export ออกมาเป็นไฟล์ Excel นำไปใช้ประโยชน์ต่อได้ทันที
  • ระบบรองรับการกำหนดสิทธิ์การเข้าถึงข้อมูลของพนักงานบัญชีแต่ละคนได้ไม่จำกัดลำดับขั้น
  • Terebinth has a standard account chart that ready to use or customers can be customized account chart that suitable for customers in each type of business. 
  • Auto-post feature for General Ledger that related information from account receive (AR) and account payment (AP) to posting debit/credit on account chart automatically.
  • Set the budget according to department, project, time, etc. Able to check the balance.
  • Terebinth has basic accounting reports such as account receivable report, account payable report, tax report, tax withholding report, general ledger report, ledger report, Profit and loss report, Balance sheet report, Cash flow statement report, Trial Balance Report, Budget report.
  • Support comprehensive authorize control to give permission to access information of each level of employee.


8. HRM & Recruiting

Employee, Payroll, Job Opening, Candidates

  • ระบบรองรับการรับสมัครงาน (Recruiting) ตั้งแต่เก็บข้อมูลผู้สมัครงานถึงรับเข้าเป็นพนักงาน
  • เก็บทะเบียนพนักงานบริษัท และ ผู้สมัครงานได้ทุกรูปแบบ อาทิเช่น ข้อมูลพื้นฐาน เงินเดือน อายุงาน ประวัติการปรับขึ้นเงินเดือน สังกัดหน่วยงาน ผู้บังคับบัญชา เวลาเข้าออกงาน ฯลฯ
  • สถานะผู้สมัครงาน เก็บข้อมูล (สามารถแนบไฟล์ Resume เข้าระบบได้) รวมถึงสถานะของผู้สมัคร / นัดสัมภาษณ์ / สัมภาษณ์แล้ว (ผ่าน/ไม่ผ่าน) / เซนสัญญาแล้ว
  • ระบบสามารถ Convert จากสถานะผู้สมัครที่ผ่านการคัดเลือกแล้วเข้าทะเบียนพนักงานบริษัทได้ทันที
  • ระบบจัดทำเงินเดือนค่าแรงพนักงาน (Payroll)
  • รองรับการคำนวนการขาดลามาสายของพนักงาน โดยดึงข้อมูลมาจากข้อมูลการลาและการลงบันทึกเวลาทำงานของพนักงาน เพื่อใช้ในการคำนวนเงินเดือน
  • รองรับบันทึกเวลาเข้าออกงานผ่านระบบ หรือสามารถ Import ข้อมูลจากเครื่องแสกนนิ้วเข้าระบบได้ทันที
  • ระบบการขอ ลา (ลาป่วย/ลากิจ/ลาพักร้อน) พร้อมกับระบบการ Approve การลาโดยไม่จำกัดขั้น
  • ระบบประเมินผลงานพนักงาน (KPI) โดยสามารถกำหนดตัวชี้วัดได้เอง เช่น วัดจากยอดขายของพนักงาน
  • ประกันสังคม การจ่ายโบนัสพนักงาน คำนวนภาษีเงินได้ (ภงด 1)
  • คำนวณค่าแรง OT ได้หลายรูปแบบไม่จำกัดเงื่อนไข เช่น OT 1 เท่า OT 2 เท่าตามกะเวลา เป็นต้น
  • Support Recruiting from the beginning to convert to the employee.
  • Collecting employee’s information such as basic information, salary, years’ experience, salary history, department, timesheet.
  • Able to be attached resume file and specify the status of candidate such as Interview appointment/interview (Pass / Fail) / Contract signed.
  • Able to convert from candidate to employee.
  • Support payroll
  • Salary calculation with related from time sheet data base.  
  • Import timesheet from finger scanner to Terebinth
  • Support e-leaving (sick leave, personal leave, vacation leave) with unlimited approve level.
  • Key Performance Indicator that can be specify indicators 
  • Support social security, bonus, personal income tax.
  • Calculate OT wages with no limit conditions.


9. Project Management

  • Unlimited number of projects, Able to specific purpose of project and project goal.
  • To specify the priority and period of each task and each project, In order to work together effectively.
  • Assign duties to each employee that related to the project and alert when job assignments are assigned.
  • Able to monitor and control the work in each section and who is responsible.
  • Monitor the progress status of each task in real time.


10. Business Intelligence

Reports, Analysis, Dashboard, Customize

  • ระบบ Terebinth Cloud ERP มีการอัพเดทและบูรณาการข้อมูลในระบบแบบ Real-Time Report ระบบมี Business intelligent ที่สามารถดึงข้อมูลจากทุก Modules เพื่อมาสร้างเป็นรายงานได้อย่างอิสระทั้งรูปแบบของ Gauge, Pie, Column, Donut, Line, Gantt chart ทำให้ผู้บริหารสะดวกสบายในการนำข้อมูลมาวิเคราะห์และมีมุมมองที่กว้างไกลมากขึ้น
  • ระบบมีรายงานที่พร้อมใช้งานให้ลูกค้าเลือกใช้ไม่ว่าจะเป็นในส่วนของ Sales, Inventory, Procurement, Manufacturing, Employee Time Sheet, Payroll, AR Detail, Summary AR, Summary AP, Cash Flow, General Ledger, Trial Balance, Ledger, Budget Report ฯลฯ
  • พร้อมทั้งสามารถนำรายงานที่สำคัญมาแสดงบนหน้า Dashboard โดยแยกตาม Users ได้
  • สามารถกำหนดช่วงเวลาที่ต้องการดึงข้อมูลมาวิเคราะห์ได้อย่างอิสระไม่ว่าจะเป็น รายวัน สัปดาห์ เดือน ไตรมาส หรือ รายปี ฯลฯ
  • ทั้งนี้ลูกค้าสามารถแจ้งความต้องการเพิ่มเติมในกรณีที่ต้องดู Report ในส่วนงานอื่นๆ ที่นอกเหนือจากที่ระบุไว้ข้างต้นเพิ่มเติมกับทาง Business Consultant เพื่อ Customize Report เพิ่มเติมได้ครับ
  • Terebinth Cloud ERP has updated and integrates for the report in real-time with business intelligence that can related data from all modules to create reports, in the form of pies, columns, donuts, Line, Gantt charts.
  • Terebinth Cloud ERP have standard report such as Sales, Inventory, Procurement, Manufacturing, Employee Time Sheet, Payroll, AR Detail, Summary AR, Summary AP, Cash Flow, General Ledger, Trial Balance, Ledger, Budget Report etc.
  • The report can be displayed on the Dashboard by the Users, Able to set the period that applied data for analysis such as daily, week, month, quarter or year etc.
  • Terebinth Cloud ERP is customizable more report besides that standard report.


In addition to the above modules, the Terebinth Cloud ERP system have capabilities in customization (Implementation) internal system structure to be suitable for customers in each type of business. Terebinth Cloud ERP is a Cloud ERP platform that can meet the needs of customers in every business.

Want to learn more about Terebinth Cloud ERP?